FOLLOW YOUR DREAMS!

FOLLOW YOUR DREAMS!

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Τι σημαίνει φιλία;(μας απαντούν δέκα φιλόσοφοι και μη)

Η φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δυο σώματα.Αριστοτέλης
  
Φίλος είναι κάποιος που σου δίνει πλήρη ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου. Jim Morrison

H μεγάλη διαφορά μεταξύ αγάπης και φιλίας είναι ότι δεν μπορείς να έχεις φιλία χωρίς ανταπόδοση. Michel Tournier

Ένας φίλος σ’ ολόκληρη τη ζωή είναι αρκετός. Δύο είναι πολλοί. Τρεις είναι σχεδόν αδύνατον. Henry Adams.

 Το να περπατάς με ένα φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο από το να περπατάς μόνος στο φως. Hellen Keller

 Ο φίλος σου είναι ο άνθρωπος που ξέρει τα πάντα για σένα και, παρόλα αυτά, ακόμα του αρέσεις. Elbert Hubbard

Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται. Walter Winchell

Ένα μοναδικό τριαντάφυλλο μπορεί να είναι ο κήπος μου… ένας μοναδικός φίλος, ο κόσμος μου. Leo Buscalia

Ένας πραγματικός φίλος ποτέ δεν μπαίνει στο δρόμο σου εκτός και αν πηγαίνεις προς τα κάτω. Arnold H. Glasow

Διέκοψα τη φιλία μου με δύο ανθρώπους. Με τον ένα γιατί ποτέ δεν μου μίλησε για τον εαυτό του. Και με τον άλλο, επειδή ποτέ δεν μου μίλησε για τον εαυτό μου. Nicolas Chamfort

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου